Eurovelo 8. Etapa 10. Llorca, Caravaca de la Cruz, VV del Noroeste, Bullas. 27 03 2018.


Caravaca de la CRuz. Monument al pelegri en bicicleta.
Eurovelo 8. Etapa 10. Llorca, Caravaca de la Cruz, VV del Noroeste, Bullas. 27 03 2018.

Després d'una reconforta'n adormida, continuo el recorregut. Disposat a deixar el recorregut si segueix fent el vent d'ahir.
Un cop deixo l'habitació vaig a fer un cafè i uns xurros al davant del mercat.

Començo a pedalar per la cra. RM 711, amb lleugera pujada i amb un airet de cara que fa difícil el tram. La recta és infinita, el tràfec és gairebé inexistent.
Pedalo fins que a voltants de les 10 h m'aturo a fer un most al restaurant, benzinera, que hi ha prop de la població de la Paca.
Comento amb el personal que vaig cap a Caravaca de la Cruz, em donen suport, dient que sols queden 20 km de pujada,10 quilòmetres de baixada fins a Caravaca. Realment és així, de Llorca a Cravaca 42 km de pujada amb vent de cara i 10 de baixada.

Bassilica de la Vera Cruz de Caravaca.
Arribo a Cravaca prop de la 1 de la tarda. Faig un tom per la zona monumental, amb la troballa de la Vera Cruz ha esdevingut un important centre de peregrinació fins als nostres dies.

Vaig a la plaça de l'ajuntament i aprofito per dinar i cercar hotel al qual fer fi d'etapa.

Segueixo per la VV de Noroeste. Ara la tendència és de baixada, encara que el camí és en un estat força deficient i no per met de córrer.

Creu les poblacions de Ceheguin i BUllas on m'aturo a l'hostal que he reservat.

Avui el recorregut es molt avorrit, tant el tram de carretera com el de Via verda, per cert que la carretera és oberta al transit i no deu complir cap de les normes prescrites a Eurovelo. Només destacar les poblacions de Cravaca amb la seva Basílica de la Vera Cruz i Ceheguin amb el seu barri moro.

Relive 'Eurovelo 8. Etapa 10. Lorca. Caravaca de la Cruz, vv del noroeste, Bullas'

Comentaris