Eurovelo 8. Etapa 01. Cadis, San Fernando, Chiclana, Cabo Roche, Conil. 16 03 2018,



Monument al treballador ciclista Chicala

Després de dos dies de pluja finalment sembla que axó afluixa i deideixo sortir de Cadis.

El recorregut previst segueix prop de la via del tren al llarg de la platja de la Victoria, la de la Cortadura i la del Xato. Tot seguit per una zona, que anys enrere era unes salines Salina del  Molino de San José, ara esdevingut part del Parc Natural de la Bahia de Cadis.
El camí segueix per el bell mig de la ciutat de San Fernando. Sempre seguin el traçat un antic tramvia que ha esdevingut carril bici.

La sortida de Sant Fernando és per l'antiga carretera que esdeve tallada al tràfec de cotxes per al bell mig de la salina. Mes endavant tornem a ser prop de la via, i tot seguit arribo a les primeres urbanitzacions de Chiclana de la Frontera. Paro a fer un most i foto al ciclista obrer. 

Platja de conil.
Segueixo per bons camis fins al club de golf Novo Santi Petri. Aquí tots els carrers gaudeixen de carril bici abdues direccions. Sense més arribo al far de Cabo Roche, sensacionals vistes sobre l’atlàntic. 
A la baixada,les àncores rovellades, criden l'atenció, així com el petit port pesquer de Conil. Paro a dinar just abans d'arribar a Conil a on he pensat de passar la primera nit.
M'he allotjat a l'Hostal la Posada, amb una habitació molt espaiosa i amb bona calefacció que fa que pugui eixugar alguna peça de roba que s'ha mullat al llarg del recorregut.

A darrera hora a sopar i fer un vol pel centre cívic de la Chanca.

A part del mal temps pluja i vent, el camí és fàcil de seguir. Camins amb sauló que fan que no t'enfanguis, carril bici, i carreteres amb poc tràfec.

Les dades del recorregut.

Relive 'Cadiz Conil'

Comentaris

Javier ha dit…
Estoy pendiente de las siguientes entradas al blog!! Es una ruta que me gustaría mucho poder hacer algún día.

Mucha suerte y a seguir pedaleando!
Javier
Unknown ha dit…
Agustí de haberlo sabido antes, hubiera seguido tus rutas, estamos creando una de Cadíz a Barcelona, por ahora al menos esta etapa es muy parecida a la mía, pero deseo esclarecer algunas dudas:
1. Los caminos son en concreto y algunos destapados?, amos? mas de uno que de otro?
2. La mejor bicicleta para hacerlos sería de ruta o de gravel?
3. Tus rutas diarias fueron de cuanto kilometraje en promedio?, porque creo que estoy haciendo las mías de 60 a 70 y de pronto me puedo fundir en el segundo día, ya que no tengo el físico...que nos recomendarias???
4. Contamos con mas tiempo para hacer tus 21 etapas, pero la idea es descansar cada tercer o cuarto día, para no morir en el intento y demorarnos cosa de un mes
5. Cuanto peso llevabas en tus alforjas?
Nosotros somos Colombianos y queremos hacer esta aventura por España para celebrar nuestros 50 años en el verano de 2022. Nos serviría mucho conocer un poco más de tu experiencia para ir mas preparados.
Agustí ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.