Descoberta de camins prop de Montserrat amb patinet.





Dijous llegia la revista Descobrir. En el darrer número han fet un especial de 6 grans rutes, aventures per descobrir i conèixer el País. La ruta anomenada "camins del Bisbe i Abat Oliba", que va des de Montserrat fins a Molló. Al mirar-me el traç vaig veure que sortia de Montserrat seguin un camí proper a la via del cremallera GR 151 i sem va acudir de anar-l'ho a seguir en patinet.

Avui al llevar-me i després d’esmorzar, amb el patinet, he fet cap a l’estació per tal de desplaçar-me a Montserrat i començar l aventura.

Eren les deu, després de fer la rigorosa foto i ja seguia el traç. Sortida de Montserrat pel camí de la Santa Cova. Al cap de poc el deixo per seguir el GR 5 que puja de Monistrol, i el paratge del mirador dels Apòstols segueixo a l’esquerra cap al túnel dels Apòstols. Al ser un Gr poc transitat, el camí s’ha anat tapant d’esbarzers fins que avançar es feia impossible per la meva integritat física així que he decidit deixar-ho per millor ocasió i tornar per les meves passes novament fins a Montserrat.
Empreng el conegut camí de Sant Jaume que hem du a Sant Benet on torno a trobar el recorregut que havia deixat. En arribar a la Calcina he agafat el camí que segueix el torrent de les coves de Santa Cecília, font del Piteu, torrent de les escometés, el cementiri de Monistrol, font de la Capella, i pel carrer de Manresa arribo al pont de Monistrol i novament a l’estació del tren que m’ha dut a casa.
Una matinal de descoberta prop de Montserrat. Si oblido les esgarrinxades, el matí ha estat ben distret, i a més a més, gaire bé tot de baixada.

Dades i Traça del recorregut a Wikiloc.

Comentaris

Miquel ha dit…
Agusti haviam si pots tornar agafar aviat la teva estimada Bici, però crec que també has disfrutat molt amb el teu patinet.enhorabona
Agustí ha dit…
Hola Miquel.
Aquets propers dies he de passar pel metge per tal de veure l’estat de la meva bufeta desprès del tractament. Un cop el metge m’hagi dit el que decidiré de tornar anar o no en bici. Si que les darreres proves en bici van ser pou bones no vull córrer i emportar-me un nou desengany.
Com que la temporada ja la tinc feta, excepte la “setaman Federal” aprofito per gaudir d’aquesta nova joguina que es el patinet,
Salut