Eurovelo 8. Prèvia. Huelva Sevilla 13 03 2018


El cervantes que s'ho rumia


Eurovelo 8 Prèvia. Huelva Sevilla 13 03 2018

Ahir a primera hora vaig agafar el tren a Barcelona i al transbordament de Còrdova a les tantes de la tarda el tren que amb dura a Huelva va amb retard.
A Huelva m'allotjo a l'alberg d'Inturjoven Huelva, és la primera i darrera reserva d'allotjament que he fet doncs la bicicleta la vaig facturar per correus i calia donar un domicili d'arribada.
En llevar-me al matí toca ordenar les alforges i tot seguit muntar la bicicleta. Tot hi ha anat d'allò més bé.

Començo l'aventura. La meva previsió és d'anar de Huelva a Matalascañas, i seguir per al parc nacional de Doñana, creuar el Guadalquivir amb barca cap a Sanlucar de Barrameda i d'aquí arribar a Rota i amb el fery fer cap a Cadis.

Dissortadament, només sortir de Huelva i degut ales fortes pluges dels darrers dies, el camí és impracticable pel fang. Decideixo seguir el pla B. Anar a Sevilla i seguir a Cadis per carreteres amb poc trànsit.
Coredor verd del riu Guardamar
Segueixo l'antiga A 472. Vaig creuant poblacions, San Juan del Puerto, A l'arribar a Emirat de Niebla, una grata sorpresa doncs és una antiga fortificació àrab, aprofitar per fer el tom i comprar alguns queviures. To seguit la Palma del Condado. En arribar a Sanlucar la Mayor trobo, el corredor verd del riu Guardamar, amb camins per ambdós costats, molt enfangats que arriba'n prop del Rocio. Vaig continuant i en arribar a Espartinas ja deixo totalment els camps per entrar a l'àrea metropolitana de Sevilla. Aquí puc gaudir de bons carrils bici i faig cap a l'alberg Inturjoven de Sevilla.

Al llarg del recorregut, m'he adonat que també hi ha una via de tren una altra opció en cas que el temps empitjores.

La previsió del temps per demà és de temporal de pluja i vent, segons el que esdevingui decidiré que faig.

Avui a sopar i reposar que el dia ha estat llarg i atrafegat.

Les dades del recorregut a Wikiloc:

Relive 'Eurovelo 8. Etapa prèvia. Huelva Sevilla'

Comentaris