Eurovelo 1. Velodyssée 2016. Etapa 9. Marennes- Llac de Lacanau

Far de Coure
Dimarts 23 - Marennes Llac de Lacanau
Platja de Palmyre.
Avui sortim a les 7 per tal d'aprofitar la fresca del matí. Avui el recorregut comença pel mig del bosc 25 km de pista pel mig dels pins. A destacar el far del Coure poc abans de Palmyre.

Pista ciclble prop de l'Ocea. Gran Cote.
Gran Cote. Espectacular
Deixem enrere Palmyre seguin vora del Oceà amb les platges com a teló de fons. Algun tram per si mateix es mereix una visita, La platja de la Gran Cote. Arribem a Royan i cal travessar l'estuari del Garona amb vaixell, mentre creuem aprofitem per fer un most.
Travesem el estuari del Garona
 La travessia és prou tranquil·la 25 minuts entre Royan i punta Grave. Trucades per tal de concretar allotjament, finalment trobem un establiment a Lacanau.
Torna la pista ciclable antiga via de tren, sempre envoltats de pins.
Pista ciclable al costa d'antiga via de tren.
 A Sulac sur Mer aprofitem per anar a mercat a carregar d'aigua beguda isotònica i alguna peça de xarcuteria pels nostres entrepans.

Un tom pel mercat
A Montalivet Les Bains, una recuperadora dutxa  hens deixa a punt per reprendre el camí després de l'entrepà.

Una dutxa sempre es una refrescant opció.
La tarda és calorosa, 37ª. Rectes que es fan infinites, la que ens porta a dunes d'Ourtin, d'ençà que hem sortit de Montalivet són 30 km de recta que no acaba’n mai.

Un tram de 30 Km recta com aixó. Ufff!!!

Finalment entro a una zona de dunes i surfistes, que encara que segueix pel mig del bosc, esdevé entretingut.
Arribem a Le Mouchic, nosaltres fem fi del dia amb una salade de gésiers i una cervesa. Som davant del llac de Lacanau.
I per sopar una amanida gesiers i una cervezza Que bona.