Corriolejant cap a Rellinars

Breu descripció.

Sortim de Manresa cap a trobar el pont Vell. Aquí seguim els senyals del camí de St. Jaume, passem a tocar el riu Cardener per la font de St. Pau, creuem la fàbrica Vermella, la Blanca, Ara una forta pujada ens du al mal balç. Seguim el corriol del Mal Balç fins a trobar el camí del Monistrolà i can Font de Cirerencs. El seguim i arribem a Castellgalí i St. Vicenç de Castellet.
Deixem St. Vicenç per Can Padró, pel camí del Grau. Arribem al Grau. Ara seguim el corriol que transita prop del torrent de Pasteres i tot seguit el torrent de Puigsoler. Anem pujant, quan arribem al camí del Cellers a la Pòpia, a la Pòpia comencem a baixar fins a Rellinars pel camí de cal Manel.
Un cop recuperats reprenem el camí de cal Manel i amb forta pujada seguim pel camí del Ginebral. Arribo sota la Morella i anem altre cop per corriol Camí Ral, A la Carena del Panissar comencem a baixar. Deixem enrere la carena dels Còdols, l'Albreda, les tines de l'Oliva i fins al pla de la mandra on creuem la Riera de Santa Creu. Anem a trobar el camí de can Padre i arribem al Pont de Vilomara.
Darrer esforç fins a trobar el camí de les Mercetes, seguim un ramal de la séquia i per can Canyelles, Cal Pere Serra, cal Traper, arribem a Manresa per la Font dels Capellans.

Observacions.

- El recorregut transita per camins i corriols algun força tècnic que fa que hàgem d'empènyer la bicicleta. També forts repetjons fins a trobar la carena del Panissar. La baixada al pont de Vilomara és rapida i de bon fer.

- El recorregut es pot fer en ambdós sentits.

- Sensacionals vistes per tots cantons tant cap a Montserrat com el parc Natural.

Que ho gaudiu com ho hem gaudit nosaltres