Aragó 2015. Recorregut en BTT de 7 dies. Dia 5. Larrés- Pueyode d’Escués- Aisa

Bones  vistes  des de el Pueyo d'Escues
Avui hem reposat prou be, amb la fresca que va porta la pluja i el bon menjar de l'establiment són d’agrair.

A 2/4 de 9 les bicis greixades i comencem l’etapa del dia. El recorregut d’avui és senzill rodador, sempre per bones pistes i un tram molt important per carretera enquitranada sense gens de trànsit. Els trams més forts són els pendents, que ens duen a l'alt de Pueyo d’Escues.

Adeu a Larrés
Sortim de Larrés i seguim la vall del riu Aurin. En arribar a Isin comença la pista i la pujada. A l'alt del Pueyo d'Escues cal empènyer la bici doncs els repetjons són molt dret. La lluminositat del dia en dona unes sensacionals vistes sobre els cims propers.

Arriban a Borau.
Baixem per pista fins a Garcipollera. Comença un llarg recorregut de carretera amb poc trànsit. Deixem enrere; Castiello de Jaca, bon lloc per emplenar els bidons de l’aigua; Aratoes, amb bones panoràmiques sobre Villanua, cims de la Collarada. A la collada de la Sierra fem una parada i un most recuperador.

Campanar de Tiesas Bajas
Seguim per Borau i darrera pujada del dia fins al coll de Array. I ara ja tot baixada fins Aisa i d’aquí a Tiesas Bajas.

Alguns companys aprofiten a fer u tom per Jaca, altres ens quedem a reposar, doncs l’etapa de dema se les porta.