Aragó 2015. Recorregut en BTT de 7 dies. Dia 4. Fiscal- Senegüe- Larrés.

Sebla que vol ploure
Recuperats de la ressaca de satisfaccions del dia anterior. Un esmorzar com deu mana ens deixa a punt per començar a pedalar. Han anunciat un canvi de tems, sembla que no serà fins després de dinar.
Sota penya Oturia esquivant la pluja.
L’etapa, avui, és per bons camins. Fins a Fiscal segueix la carretera i a partir d’aquí el més dur del dia, la llarga i constant pujada de 26 km i més de 1000 m +, fins a penya Oturia.
Anem pujant al ritme tranquil, que permet gaudir a cada moment de l'entorn i de la companyia. Deixem enrere els poblets de Bergua i Sasa. En arribar al port de Santa Orasia, ens podem apropar a l’Ermita de Santa Orosi. Nosaltres hem seguit per tal evitar la pluja. Aquí cal fer un petit tram empenyent la bici per la forta pujada. Anem deixant enrere els tancats de les vaques en franquejar el cim de Oturia.

Abans de dinar ens atrapa la pluja, que fa enrederir la marxa. Ens aturem a fer un most en una pausa del temps i seguim baixant.
La baixada és divertida i enfangada, ens cal aturar'ns a treure el fang que frena les bicis.
Arribem a Lárrede, creuem el riu Gállego, Senegüe.
Seguim per carretera fins a la benzinera per tal de fer neteja de les nostres bicis. Darrers 4 km novament amb pluja fins a Larrés. Sopar dormir...

San Pedro de Lárrede
Cal esmentar les sensacionals vistes que hem gaudit des de Penya Oturia. Sensacionals vistes del Pirineu central. També a destacar l'església de Sant Pere de Larrede.