Aragó 2015. Recorregut en BTT de 7 dies. Dia 2. Nocito Ainsa.19 07 2015.

El GR 1
Després d’un opípar sopar a base de delicadeses de bacallà i una nit reparadora tot torna a començar a partir de les 7 h. Endreçar la bossa, esmorzar i tornem a pedalar.
Fem la foto del grup abans de començar. El dia és clar i amb unes sensacionals vistes.

Avui travessem la serra i Cànons de Guara d'Oest a Est.

La carretera, és enquitranada, anem seguint el Gr. 1. En arribar a Bara deixem el bon camí i anem pel corriol. La forta pujada fa que empenyem la bici els 3 km fins a arribar a Nasarre, poble abandonat. Seguim per camí, deixem llogarets, a la nostra dreta, al cim del turo, Letosa.

Alzina centenaria.
Gairebé les 11 h, ens aturem per fer un Kit Kat. Reprenem el nostre recorregut. A Bellosta torna la pista enquitranada i fins a Pueyo de Morcat on aprofitem per emplenar d’aigua els nostres bidons. El camí torna ser pedregós, combinat el pla, amunt i avall.
Bona vista per dinar

A la cruïlla del PR que du al Chorro de Coñolmundo decidim que és hora de dinar.

Sieste
Una franca i llarga baixada ens apropa al fons de la vall. Arribem a Sieste i d’aquí a Boltaña. Seguim per sobre del mur de contenció del riu Ara fins a arribar al poble d’Ainsa.

Arribem a Escalona per carretera, 9 km de bon fer.