Colls a la Garrotxa i Montseny en 3 dies. Etapa 2. St Esteve d'en Bas a Arbucies per: Coll de Condreu, Coll Desplanes Sant Hilari Sacalm

Roda de Ter. Tot està per fer i tot és posible (Martí i Pol)

Segon dia. 17 Maig de 2014.

Sant Esteve d’en Bas, els Hostalets d’en Bas, Coll de Condreu, Rupit, Coll del Bac, Cantonigròs, Santa Mª de Corcó, Roda de Ter, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta, Coll de Ronegats, Sant Sadurní d’Osormort, Collsesplanes, coll de Matamala, Sant Hilari Sacalm, Arbúcies.

En acabar l’esmorzar agafo la bicicleta i començo a pujar el coll de Condreu. Sembla que han sortit tots el motards del món, ja que al llarg de la pujada no paro de creuar grup en ambdós sentits. La pujada que podria ser tranquil·la es fa un xic estressant. En arribar al coll de Condreu, tots el moteros van cap al Far.
Segueixo ara planejant per la carretera cap a Rupit. La primera intenció, era de baixar cap a la presa de Sau, però desestimo l’opció i pel coll del Bac. Creu de baixada Cantonigròs, Santa Mª de Corcó i arribo a Roda de Ter.
Pont de Roda de Ter
Roda de Ter poble d’en Miquel Martí i Pol. Volta turística per l’interior de la població. Amb crida el rètol de l’entrada de Roda, faig algunes fotos al famós pont.
Vaig direcció del pantà de Sau, poc abans de Tavèrnoles, trencall a la dreta cap a Folgueroles poble natal de Mossèn Cinto Verdaguer. Sant Julià de Vilatorta vila residencial.

Sant Julià de Vilatorta BV 5201
La sortida de Sant Julià per la cra. BV 5201 plena de grans plataners. Carretera tranquil·la i amb forces ciclistes que fan el recorregut del dissabte.

Coll de Romegats
Coll de Romegats sobre l’eix transversal. Baixada a Sant Sadurní d’Osorrmor i la darrera costellada del dia Cap a Collsesplanes i Coll de Matamala. Arribo a Sant Hilari Sacalm de baixada, això sí que no m’ho esperava, sempre havia arribat de pujada.
Collsesplanes
Deixo Sant Hilari i amb una franca baixada sóc a Arbúcies on havia pensat quedar a sopar i dormir.