Col·laborant amb la Marató de TV3



Com que els diumenges no m'agrada de matinar, amb quedo a dormir fins que amb fan mal tot. M'he llevat amb l'intencio de fer una sortida curta per nar a fer un most a la rodalia.
Amb la bici de TC direcció de Santpedor i segueixo fins a Sallent.

M’he recordat que els companys de Navàs organitzen una sortida amb motiu de la  “Marató de TV3” on cada participant fa un donatiu.

Enfilo direcció de Navàs per l‘antiga carretera. En arribar a Balsareny amb trobo els participants a la festa xe Navàs que van direcció contraria. Segueixo fins Navàs.

Navàs es buit son 2/4 de 11, faig mitja volta a la plaça i torno pel camí que pujat fins a Balsareny. Surto de Balsareny per la carretera de Surià, en arribar a les Vilaredes, segueixo les senyals de la pedalada caminada "Berga Santpedor”.

El camí es de bon fer encara que en alguns punts es ple de glaç per les baixes temperatures que ens acompanyam. De pujada vaig aturant-me a fer algunes fotos dons el dia es prou clar i sempre va be tenir constància. Al fons es pot veure el pirineus que va perden la neu que tenia dies endarrere. La Torre de Castellnou bon punt de referencia de la contrada.

Travesso la Figuera, Castellnou de Bages, i segueixo cap a les Pinedes de Castellnou. Ja soc al final de la carretera, i m’he passat el trencall. Desfaig el darrer km i torno a seguir el camí fins el Serrat. Ara ja per pista bona fins a Callús.

Deixo Callus per la Carretera de Sant Mateu. Segueixo la pista enquitranada que amb du a Sant Joan. Al Casal Rojas vaig a buscar la pista del Poal i d'aquí a cassa.


Al seurem al ordenador m'he donat que m'avia deixat la targeta de memòria de la maquina de retratar, es a dir que les fotos han sortit d'allò mes be. Amb passo el camí que he transitat mil vegades.

Nomes la meva solidaritat amb la Marató de TV3 que enguany es dedica a recaptar fons per les malalties neuro degeneratives, com avui, amb els anys,  cada vegada i estem mes exposats.

La sortida:

Comentaris