Gaudir, Gaudir i Gaudir.

Sant Fruitos de Bages

Feia temps, pot ser anys que no gaudia d’una sortija com la d'avui. Gràcies a tots per deixar-me gaudir un altre cop de la nostra gran afilio, la bici.

Sortim a les 8, avui amb les bicis de BTT, del lloc dels dissabtes “cal Xavi”. El Ramon, l’Elies, Adolf, Salva, Toni, Marc i jo mateix.

Com que no som, si no tenim que celebrar, avui celebren que comença la temporada de BTT.

Xino xano, amb silenci, cap al Poal, Santpedor, la pols del camí, coxes que segueixen sense respectar els ciclistes ens fan dir alguns renecs.

Anem, per sota la muntanya de merda més alta de Catalunya, fins a Sallent. Seguim la via del tern i un camí, que estan refent de nou , ens du enlloc. El deixem per tornar a seguir la séquia no sense abans baixar un corriol un xic tècnic. Arribem al Lleó, travessem l’eix pel túnel i som a Cabrianes. Avui toca estrenar restaurant.
Ben mirat un dia es un dia.
Uns buti amb mongetes, altres caretes, ous ferrat, de tot i mes. L’esmorzar es converteix en una cerimònia, després de menjar i riure, tornem a pedalar.
Per la Butjosa

Ara per la Butjosa, ens trobem el grup de joves de l'Esport ciclista Manresà, bona feina la de formar el jovent. Ells segueixen pel polígon i nosaltres els deixem per passar pel tub, tots em passat pel tub, ncara riem.

A passar pel Tub
Arribant a Manresa, un ensurt, una punxada, encara busca l’eina, i nosaltres encara riem.

Les sortides a demès de pedalar cal gaudir, gaudir amb els companys, gaudir de l'entorn, gaudir del bon temps que ens ofereix la tardor.

Concussió que entre la colla, esmorzar i les circumstàncies del matí encara riem d’allò mes.