D'Alp a Santa Llocaia. Seguint la traça de "La Cerdanya 360º".

Pla de les Forques. Al fons la Tosa

A 2/4 de 9 Torno a pedalar direccio alp on arribo a 2/4 de 10. Ara carrego la traça i som-hi a seguir el traç  de la Cerdanya 360º.
Surto d'Alp per la carretera que du a la Masella, però a la primera siga saga deixo la cra. per seguir el GR- 4 direcció a Masella. Alguna que altre pujada cal baixar de la bici i empènyer. A mitja pujada m'aturo a la La font Maimona a Fer un moseg. Marxo mes despresa del que voldria, sembla que un vesper ha fet niu a les rodalies i les vespes estan feres.  Quan arribo al bosc del "Carboner Mort", un sensacional corriol ara amb du de baixada fins la  ribera d'Alp i novament a Alp, ara d'esquitllada.
Mas de Tartàs. (Palau)
El camí, entre el Vilar d'Urtx i Queixans,  transita pel costat mateix de la Cra. A Queixans enfilo la pista que puja  fins el Pla de les Forqués. Cruïlla de camins prou coneguda a la contrada.  Aquí vaig a buscar el GR-11 que de baixada amb du al Torrent de Montagut i la pista de Palau. Un xic de pujada fins el Mas de Tartàs. Ara un antic camí que segueix al costat del riu de Tartàs i de N'Aragó fins arribar a Osseja. Voltejo la pla d'Eau, surto prop de l'estació del tren groc, segueixo el Gr 36, travesso Nahuja i novament a Santa Llocaia.
La sortida m'ha permès conèixer indrets nous vora de cassa que de ben segur serviran per fer mes sortides. Segueix fent molta calor cal sortir d'hora i sobre tot portar molta aigua
Les dades i Traça a Wikiloc.