Sortida cicle Gastronòmica en BTT nº 2. Corriols prop del Pont de Vilomara

Sortim de cal Ferrer  desprès de posar apunt les bicicletes, engrassar cadenes, inflar pneumàtics....
El  Jandula, Angulo, Lluis, Jose Antoni, Martí, Vitu i Agustí. Un corriols per Manresa i ja enfilem direcció al pont de Vilomara, ens trobem els del Bike&Peu que començant la sortida del dia. Nosaltres a lo nostre. Baixem cap el Pont pel corriol impossible.  Un ensurt fa que estigui a punt de fer la maria de la temporada, afortunadament he pogut controlar i no ha estat res.
Travessem el Llobregat pel pont Romànic del Pont de Vilomara. Seguir ara un tram de cra direcció S Vicenç, agafem el cami de Vallhonesta, seguim el corriol que es converteix en el GR4 tot de pujada, arribem a l’antic hostal de St Jaume de Vallhonesta, foto de  grup i ara baixar sempres seguint el GR.
A cal Paco podem gaudir d’un bon esmorzar, acaben comentant el tema del dia , les eleccions de dema.

En sortir un per aquí els altres per allà.. Quedem sols quatre que ara ens anem cap a cal Rubiralta i ens enfilem sobre el meandre de la  la riera de Mura. Nova baixada per corriol fins les tines a tocar la riera i ara travessem  amb cura ja esta molt relliscosa.

Pujem la forta pujada del cami de les Generes, mes conegut com els “patos” fins trobar el camí de les Basses. Mitja volta, a seguir fantàstic corriol que ens du per sobre el mas de les Tines  als tres salts. Darrers esforços i novament a Manresa.
Enllacos relacionarts: Camí Ral de Manresa a Barcelona per la serra de l'Obac; llocs per conèixer 1
Tambe mes fotos a Facebook
Sensacional matinal amb bons corriols, bon esmorzar i bona companyia.