Volta al Bages. Etapa 3.Sant Feliu Sasserra, Oristà, L’Estany, Moià, Castellterçol, Granera, Mura, col d'Estenalles, Matadepera, Rellinars, Castellbell

Aquest nou cap de setmana reprenc la sortida de la volta al Bages  des de Sant Feliu Sasserra.
La sortida d'avui transita per Camins rurals asfaltats, pistes en bon estat i carreteres de baixa densitat de transit, l'únic punt on cal fer atenció es el tram entre Moià i Castellterçol don si be i a poc transit al ser recta els coxes corrent molt, ull. En alguns moment el traçat ens obliga a endinsar-nos a les comarques veïnes del Osona, i Vallès Oriental i Occidental..

De Sant Feliu de baixada fins creuar el riu Bassi i La riera Gavarreres, Oristà i ja tot pujada i alguna baixada, l anomenen el "Dragon Kan", son 8 km els que ens separen de fins arribar al Serrat de Sant Martí. Ara seguim a la dreta per la BP 4313 que en du fins a L'Estany famós pel seu monestir. Ens em endinsat a l'altiplà del Moianes. Desprès de la parada reglamentaria segueixo direcció de Moià. Entre l'estany i Moià, m'he creuat amb una bona colla de ciclistes que deurien fer la seva excursió de cap de setmana..

Moià i tot seguit Castellterçol al Vallès. Segueixo ara ja per la cra tranquil-la que amb deixa a Granera, Al banc que hi ha al ermita de Sant Miquel aprofito i faig un most.
Al continuar, una trobada de moteros amb les seves Montesa model  Impala del any de la Pico. Al  arribar al coll de la Casilla he anat cap el de Lligaboses i  de baixada fins al torrent de la Vall. Ara tornar a pujar i de valent fins a l coll del Baldric a tocar de Mura.

Ara cap  el Montcau per carretera.
El  Coll D'Estenalles es ple de gent que s'ha apropat al parc natural a fer un tom. Baixo fins a  Matadepera. Al primer trencall la dreta per d'urbanització dels Rourets, les Pedrixes,  i desprès per una pista en bon estat, per sota la torre del obac, arribo a la collada del Obac, a tocar de Vacarisses.
Ara si que toca xalar dons de baixada arribo a Rellinars, les Comes i  finalment el Bures on he decidit acabar l'etapa d'avui.
La etapa de demà ha de tancar el cercle de la comarca del Bages amb l'ascensió al Monestir de  Montserrat.