Ens enfanguem?. Pel Lluçanès

St. Marti de Serraima  els núvols de la tempesta

Aquesta darrera setmana, que les tardes, la meteorologia ens ha entretingut amb bones tronades i desprès el conseqüent ruixat. Dijous quan estava plovent a bots i barrals, he enviat un SNS als companys "Qui s'enfanga el dissabte", rebo la resposta del Joan "Jo si vols tot el dia". Ep. Cal fer les pertinents consultes per respondre, aquest cap de setmana es la Fira d'Artés i .... I ja divendres la meva resposta es "anem a dinar a Perafita" rebo la resposta "on es Perafita". Al llarg de la tarda he agafat l'arxiu de traces per tal de fer-ne una que s'avingui amb lo que volem, al final ha sortit quelcom semblant a la que hem dut a terme i que vos descric a continuació.

El lluçanès
A les 7 de mati carreguem la bici a la furgoneta del Joan i cap Avinyó falta gent. Comencem a pedalar al es 8 i ...El Joan ens ho explica al bloc de Team Poal
Riera del Sorreig

Volta força llarga i entretinguda. Sortim d'Avinyó seguit camins dels d'abans, (Bages en BTT). Arriba a Oristà per trialera forca tècnica. Sortim d'Olost seguint els senyals del recorregut del  BTT Lluçanès. La riera del Sorreig, punt on coincidim amb forces amants del BTT. Perafita per dinar a Can Pensiró, també es pot menjar una bona coca. La Blava, Santa creu dels Joglars, tornem a seguir els senyals dels recorreguts del centre de BTT. Arribem gaire be a S Pau de Pinós. Aquí seguim el GR-4 que ens dura, passant per St. Miquel de Terradelles, a la Portella i Avinyó.

Alguns detalls de l'excursió. Llargada suficient per passar un dia sencer de BTT pel Lluçanès.
El recorregut transita per moltes i variades poblacions, Oristà, Olost, S. Boi de Lluçanès, Perafita... lo que permet d'aturar-se i gaudir-ne.
Diverses possibilitats d'esmenar el recorregut en cas de mal temps, averia i altres problemes, aquest a esta el cas quan a S Martí de Terradelles la pluja ha fet acte de presencia i a la Portella em decidit anar de dret fins Avinyó per la carretera.
Punt de avituallament amb serveis de restauració a mig camí. Perafita
Totes les dades traça i recorregut a Wikiloc.