De Santa Llocaia a la Molina pel cim de Coma Morera (2.231m)


Aquest matí quan he decidit el recorregut gairebé eren les 10, tan se val tinc tot el dia per gaudir de la bici.
Surtida de Santa Llocaia seguint el Gr fins a Palau de Cerdanya,h de seguida começo a pujar per la pista forestal, també ha començat a plovisquejar, després de fer una pausa, ha deixat de ploure i això m'ha permès de continuar pujant. Una salamndra m'ha vingut a saludar, segueixo amunt pel bosc de Palau, Jaca de Palau, fins l'Orri del Andreu.




Al coll de Pradelles enfilo la pista asfaltada i després de travessar les primeres congestes de neu que barren el pas. Arribo finalment al borne 504 o bé el cim de Coma Morera 2213 m.



El vent fred bufa de valent i ara comença la baixada. Cap el coll de la creu de Maians on trobo el Gr 11 que travessa el Pirineu. Segueixo baixant en forta pendent seguint roderes , el camí és molt malmès.
Arribo a la collda de Tossa, la pluja torna a ser present, menys mal que ja estic a la fi del dia. Segueixo pel Pla d'Anyella i finalment la Molina.




Aquest recorregut coincideix amb la primera etapa de la volta en bici de muntanya a La Cerdanya. Autors Albert Castellet i Pere oller. Publicat el 2001 Editorial alpina.
Cal destacar que la manca de cartografia en algunes ocasions es fa difícil de seguir la descripcció.
Dades i traça a Wikiloc
Des de el meu iPad

Comentaris