La Gavarresa

Gavarresa

A les 8 del mati ens trobem a Sallent el Ramon el Joan i jo.
D'intenció es anar a fer el recorregut 11 del Bages en BTT. Avui em decidit de fer-lo en sentit contrari per tal d'evitar la pujada no gaire ciclable entre La Badal i Guardiola.
Sortida de sallent per la placa de l'església i comencem la forta pujada que ens deixa al Mas Solà, passem prop de S. Martí de Serraïma, i Guardiola. Ara baixem el corriol que sempre havia pujat empenyent la bici, renoi que diferent que es de fer-ho en un sentit o l'altre. Som al Abadal, carrer de St. Jaume i una llarga i còmoda pujada ens deixa a St.. Joan d'Oló.
Parem per recuperar forces i fer una mossegada, comentem les sortides dels proper mesos i el temps ens passa volant.
Caçador caçat.
Reprenem el camí que ens per grans e isolats masos com l'Espinal,els gossos estan emprenyat ien foten una bordada que fa que en posem peu a terra per fer-los marxar, Torco, Oliveres, Roqueta, l'Alzina, i Santa Maria d'Horta. La Gavarresa, toca travessar-la dos cops un per un pont i l'altre a gual, les passeres adequades ens permeten de creuar sense mullar-nos. Darrera pujada del dia fins a La Mare de Deu de Fucimanya. Seguim el GR 4 per la Carrera, el Soler. Aquí en lloc de seguir pel camí de Cambrianes cap a Sallent travessem cap la la Butjosa i seguim la sèquia per sota el runam de Sallent i finalment arribem al nostre punt de sortida. Sallent.
Aquest mateix recorregut el vaig fer fa 6 mesos en sentit contrari i realment tal com l'hem fet avui es 100 x 100 ciclable i entretingut, també es molt millor seguir la sèquia en lloc de la cra de Cambrianes a Sallent.
El Joan ens ho  comenta al bloc  Team Poal.
Tambe Les fotos de la ruta