Santpedor. Pels corriols de l’hivernal 2011.

Després dels comentaris de companys i coneguts que varen gaudir de la pedalada  “Hivernal del Bages 2011” el passat diumenge. Avui amb el Ramón i amb un fred que pela, - 7 º hem apostat per anar a fer aquest recorregut.
A les 8 sortim de Santpedor, mentre circulem pel poble es trobem un grup que també ha decidit de fer el mateix que nosaltres.
Veiem la sortida del sol des del corriol del Sol Naixent. Ja comencem amb bones vibracions. Seguim baixem pugem  i així..., ara ens trobem el grup de Santpedor, ara ens creuem el grup del Esport Ciclista Manresa, i al arribar a Castellnou , els organitzadors de l’hivernal que en gaudeixen,  el Lau, el dentista, el Cinto, l’altre Cinto, El Xavier, l’Angelet, el  Cisco amb la bici de ciclocròs, l’Anguera, i... alguns més. Ens hem saludat i ells han continuat el seu camí i nosaltres el nostre, el camí era el mateix però cada colla al seu ritme.
Quan ens ha semblat que més o menys era a mig camí ens hem aturat a fer el most, i refrescar-nos doncs estem acalorats de tant de pujar i transitar per corriols espectaculars i molt tècnics.
Baixem fins a Viladelleva, i tornem a pujar gairebé toquem el cel, fem el corriol que volteja el  Puig Alter, quines vistes, quines sensacions, quina sort poder-ne gaudir. Bé, la baixada és sensacional, ens em acostat a Callús. Ara ja de nou el camí que ens du a Santpedor aquí hem deixat el Traç que dúiem, ja teníem el nivell d’endorfines a vesar, i ens entornàvem a casa.
Feia anys que no feia l’hivernal sencera, com deia l’Angelet que n’ha fet moltes, ha estat potser la millor de totes: Per a mi de ben segur. Doncs el dia ha estat impecable amb una visibilitat sensacional, ens ha acompanyat el sol, també el fred. El recorregut, amb pujades 100 x 100 ciclables i les baixades, per xalar d’allò més, encara que alguns cops s’ha hagut de posar els peus a terra. La penya, avui només anàvem el Ramon i Jo, 2 un bon numero. També,  però, hem  gaudit dels altres que ens trobat al llarg del recorregut.
Per gaudir un matí de  corriols, corriols i corriols no deixeu de fer l’Hivernal de 2011