Objectius per el 2010.

Fa uns dies llegia al bloc del Carles Soler els seus objectius del 2010. Jo els darrers mesos, amb poca activitat cicloturista, amb dedicava a esbrinar recorreguts, volta a Catalunya en BTT, consultar organitzacions, FFCT, per tal de poder, emprendre i gaudir d’un nou any de cicloturisme. Tot això quedava pendent i a l’espera de superar la darrera prova del any, la revisió metge.

Aquest dimecres vaig tenir visita amb el metge per controlar l’estat de la malaltia que m’afecta des de fa 2,5 anys. El mes de novembre de 2007, vaig ser intervingut quirúrgicament d’uns pòlips a la bufeta amb resultat satisfactori. Des de les hores, cada sis mesos tinc de fer una revisió de control i la darrera no ha estat satisfactòria del tot, doncs s’han reproduït.

Els propers dies haure de ingressar a l’hospital per tal de tornar-me a operar i posterior medicació.

Tots el objectius de cicloturisme per el 2010 es resumeixen en un “total recuperació”.

Bones pedalades a tots.

Comentaris

Agustí, espero i desitjo que la teva estada a l'hospital sigui curta i positiva.
Salutacions, ànims i força des de Vilanova.
Anònim ha dit…
Molts ànims company des de Banyoles!
Agustí ha dit…
Gracies sinceres pel vostre suport.
Desprès d’uns mesos de d’intervenció, de moment encara no puc anar amb bici. He descobert un nou món i es el del patinet que no esta malament.
Salut!