El Cogulló de can Torre. Recordant la primera sortida de BTT.

 

DSC00001Desprès de començar a fer bicicleta per la Cerdanya a les rodalies de Santa Llogaia, avui recordava la que va ser la meva primera sortida amb bicicleta de BTT de Manresa al Coguló de Can Torre   .

Era el setembre del 1999 amb el Moi, el Tonet i potser algun mes. havíem quedat al pont de la via de St. Joan per anar al Cugullo, ells venia amb des de Santpedor. Aquell dia no ens varem trobar doncs jo els esperava al pont del cementiri. Total que vaig anar fen-t’ho, realment va ser el principi de moltes sortides que un va tots sol. Pujant a tot sol, pensava deuDSC00002 ser la novatada als principiants, res mes lluny. Desprès de passar Castellfollit del Boix ells ja tornaven, varem tornar junts, va ser el principi de les sortides amb aquest grup.

Avui amb el Ramon i l Adolf em fet el camí d’aquell cop sense perdre’ns. Amb una grata sorprès al trobar la cruïlla queDSC00006 va de Rajadell a Castellfollit la pista n’està asfaltada, com las d e cicloturisme a França, caldrà veure com va amb la bicicleta de Cra. Em travessat Castellfollit i tot seguit la darrera pujade ens a dut al cim del Cogullo. Hem fet un most i unes foto i ràpidament cap a cassa dons i a que fer.

Recorreguts 53 qm desnivell de 1010 metres. Sortia a les 8 i arribada a ¼ 1.

Podeu veure el recorregut a Google