Diumenge 19. De Burgos a Carrión de los Condes.

Després de fer una volta per la Capital Burgalesa i fer un sopar típic del país, a base de tapes a dormir i tornem-hi.

PA190271


La sortida es seguint el camí marcat amb les senyals grogues, dono una mica de volta fins a trobar el que tinc previst al llarg de la cra. N 120. Fins a Olmillos de Sasamón. El paisatge s'ha convertit en monòton dons tot son camps de cereals que en aquest punt del any estan erms. Alguns els comencen de preparar, llaurar, per tornar a sembrar. Al llarg del mati nomes destacar la baixa temperatura , al bar on paro a esmorzar comenten que no fa fred, en deuria de fer més per l'apoca del any que estem.

PA190273



Vaig passant poblacions, be Esglésies amb poble, Villasandino, Castrillo de Matajudios, Boadilla del Camino, pont sobre el riu Pisuerga, entro a la província de Palencia. En arribar a Frómista, el canal de Castella, una obra hidràulica que crida l'atenció per l'apoca que es va construir 1751, 1849.

PA190287

PA190279


Aquí el camí va just pel costat de la Cra i és un continu de " Bon Camí " entre ls pelegrins que a peu van a cercar el seu alberg. Jo previst deturar-me al alberg de Carrión de los Condes.

PA190285

PA190281


Ja fa uns dies que vaig marxant i vull aprofitar la tarda per netejar la roba tant de bici com de carrer. També voldria connectar-me a Internet per tal de posar al dia el bloc.

L Alberg esta regentat per las germanes Clarioses? que molt amablement ens conviden als pelegrins que arribem a participar al sopar comunitari, i desprès oració, és opcional.

Jo e seguit el meu pla i desprès de rentar i assecar la bugada cap el ciber, a lo meu.

PA190293



Al tornar a l'alberg les pelegrines que varem entrar junts, una de Quevec que fa el camí des de Le Pui, una Francesa que el fa des de Bordeus, una Xinesa, estan sopant amb las tres monges que regenten l'alberg i també amb tres Coreanes, 1 mexicà, total s'han reuniu nas 10 persones a sopar i l'oració.

PA190295



Avui torno a coincidir amb els ciclistes andorrans del dia de Logronyo, ara se'ls a afegit un mallorquí, comenten que tindran d'allargar las etapes si volen arribar a Santiago el dimecres